Les petites ânes

Alweer een rondje door de zon, en lunchen in de luwte met uitzicht op dit.
Groener wordende bomen, grazende lammetjes, baby yaks en les petites ânes.

Soms vind ik Nederland best wel mooi, meestal is dat in de lente.
Vaak vind ik Nederland ook heel erg stom, saai en regenachtig. Ook soms in de lente.

Als ik lees over andere landen, steden en onontdekte bestemming (althans voor mij) dan wil ik het liefste vandaag nog vertrekken.
Het avontuur opzoeken, en genieten van alles wat ik hier in Nederland niet heb.

Maar als de lente komt, dan zit ik in dubio.
Dan ben ik blij met de zomerse Nederlandse dagen, maar tegelijkertijd wakkert dit ook mijn wanderlust aan.

Al heb ik nu uitzicht op nog anderhalf jaar studeren, is het hierna tijd voor een wanderlustige sprong in het diepe.

Desanes

Leave a Reply

