Apperdeblog

18:45
Voor het eerst een blog van onderweg! Ik zit in de tram en typ van hier mijn nieuwe post. Nooit eerder deed ik dit; nooit eerder kon ik dit. Maar met mijn nieuwe telefoon, die ik nu al niet meer wil missen, kan het! Nu heeft het bloggen vanaf een computer (heel vroeger) of vanaf mijn laptop (recenter) wel iets “echters” dan dit. Het voelt een beetje als de krant lezen op een ipad; nep.

21:47
Nu schrijf ik even een stukje vanuit de trein. Want daar doet ie het ook. Overigens ga ik dit stukje toch nog publiceren vanaf mijn laptop als ik thuis ben. Anders kan ik geen roze hartjes invoegen.

Inmiddels is het alweer weekend en is mijn week is omgevlogen. Een avondje leren over superfoods bij Edel Wijs, heel veel bladzijden psychologische tests lezen, woensdag yogadag, een half dagje werken op kantoor met uitzicht op de ijsbaan, een zeer gezellig oppasdagje vol gekke foto’s die eindigde met heerlijke sushi, een pre-kerst driegangen menu bij mijn jarige tante waardoor ik alweer zin heb gekregen in het jaarlijkse kerstdiner, en vandaag komt Sinterklaas alweer aan!

Dit is echt een blogpost in delen en inmiddels bivakkeert de goedheiligman alweer enkele dagen in ons landje. Het is nu dinsdag, bijna een week nadat ik aan dit stukje begonnen ben. Vanavond zingen, vanmiddag wandelen in de zon, vanmorgen blogs lezen en wachten op mijn bestelling van Zalando! Geen nieuwe dingen meer erbij verzinnen, het is tijd dat ik op ‘publiceer’ klik.

 Dani

Leave a Reply

