Handenvol bladeren, hoofd vol stof

Afgelopen vrijdag om 12 uur was ik blij. De tentamens zaten erop! Hoewel ze niet makkelijk waren, en ik nog geen definitieve uitslag heb gehad was ik toch eventjes blij dat het binnen zitten, lezen lezen lezen en perceptie, aandacht en bewustzijn even van programma  geschrapt waren. Een weekend leuke dingen doen, uitrusten en lekker naar buiten toe.

Ik bezocht een hele lieve tante met wie ik een gezellig dagje had
 Ik ging wandelen in het bos met mijn nichtje om heerlijk bij te kletsen
Ik ging eindelijk weer hardlopen
Zaterdag blies ik witte wolkjes in de koude lucht
Ik las Bridget Jones’s Diary voor de tachtigste keer
Ik las verder in Kimberly Snyder’s The Beauty Detox Solution
Ik maakte voor het eerst Urap (en was daarin succesvol!), mijn favoriete gerecht deze zomer in Bali
Ik las alle blogs bij van de afgelopen week via bloglovin
Ik keek nieuwe afleveringen van New Girl
Een onverwachte macaron uit Parijs krijgen

Niet echt iets van dit weekend maar toch noemenswaardig; vorige week maakte ik tijdens yoga een halve kopstand waar ik best heel trots op ben. Misschien niet de moeilijkste positie, maar ik voelde mij licht euforisch nadat het gelukt was, en het thuis nog een keer lukte!

En verder heb ik heerlijk bijgeslapen en gewoon lekker gedaan waar ik zin in had. Gisteren is het nieuwe blok ingegaan, met nieuwe vakken en nieuwe kansen. Direct begonnen met het lezen van de artikelen zodat ik goed voorbereid de colleges in ga, en bij blijf met de stof.  Geïnspireerd door de heerlijkste herfstrecepten die ik bij verschillende blogs langs zie komen heb ik eigenlijk ook heel veel zin om straks iets te gaan bakken. Eerst nog even een artikel lezen, de was ophangen en de televisie uitzetten, en dan hopen dat de regen verdwijnt en het toch nog een mooie wandeldag wordt.


Dani

Leave a Reply

